
Puheenjohtaja Al-Nasser valitsi rauhanvälityksen yleiskokouksen avajaisviikon teemaksi ja yhdeksi koko 66. istuntokauden tärkeimmistä prioriteeteista, ja vierailun aikana onkin tarkoitus keskustella yhteistyöstä Suomen ja Turkin YK:ssa käynnistämän rauhanvälitysaloitteen toimeenpanossa. Lisäksi esille noussevat muun muassa ajankohtaiset aseidenriisuntakysymykset sekä vuonna 2012 järjestettävän kestävän kehityksen konferenssin (Rio+20) valmistelut.
Puheenjohtaja Al-Nasser vierailee lisäksi eduskunnassa ja osallistuu kansainväliseen seminaariin siirtolaisuudesta ja dialogista. Lisätietoja täältä.
